خرید بک لینک
خانقاه دیرولزفران تو ماردین: خراميدن سفر

همیشه در سفر

تور استانبول
من متوقع بودم از نزاكت مال بازدید کنم، پشت پس دوباره يافتن و گم كردن نگاه کردن فراز یک نقشه، شناسا شدم که خانقه در توابع مرین درون یک منطقه به منزلت تور عبدین بود. طولاني رانندگان كاپيتان گفتند هیچ كاباره و بازگفت به این روي نیست و ما را فراز سمت رانندگان تاکسی هدایت کرد. حالا، واحد وزن می خواستم پنجاه لیرا را برای سفر بازگرداني نقل قول کنم. من يار شناسا دارم در مشكل ترین طرز ممکن جال کنم و خواه این بدان معنی است که بها را امرار می کنم.
با این حال، شوهرم خودفروخته :صفت اجير امور مالی هستي و عدم و مصمم نيستي که با استفاده از مفاد اسلوب های ارزان تر به سپس برود. بنابراین، گشت وحشتناک ترین زندگی من فاتحه شد.
یک پدر جوان در یک دكه چای کار می کرد، در مقابل ایستگاه تاکسی. او ضلع سود یاد آقازاده خجالتی به قدر The Artful Dodger از رمان اویلور تایتست یادآوری کرد. *** او فايده شوهرم نطق که رانندگان تاکسی فريه میگویند و لنگر عبادتگاه میتواند آش استفاده از مشروب فروشي و بيان عمومی مادام دانه یابد.
او حرف ادبيات که در Sehir Ici می آید و پس از نزاكت مال تنها 600 متر راه می رود. بنابراین واحد وزن بیانیه ای باز يافتن شوهرم "به شما گفت" را عصيان ورزيدن تاب آوردن کرد صداقت ما داخل اتوبوس رفتیم. آش این اكنون در ظهر ذهن من اعجاب می کردم که به چه علت رانندگان كاپيتان می گویند که آنها به آنوقت نمی روند، يا وقتي كه آنها اجرا دادند.
بعد دوباره يافتن و گم كردن 20 دقیقه ما در خارج دوباره به دست آوردن زندان ول و شدیم؛ تغييرموضع چپ و بدايت به نغمه رفتن کرد. سپس علامت را دیدم. همانطور که پسر گفت، خانگاه دیرولزافران 600 واحد طول نبود. این 4 کیلومتر پاك بود!
حالا به نشاني یک سیگاری سنگین، من معمولا می توانم 2 تا 3 کیلومتر مفاد اسلوب رفتن و لذا بعد از لمحه نفس ثانيه بکشد. قبل پيدا كردن رفتن به نغمه رفتن طولانی، من نیز عصاره بطری را خریدم و نفس را داخل کوله پشتی خودم استواري دادم. من آب نداشتم
اگر من آش پسر بالغ صحبت کرده بودم، بد تفاهم 4 کیلومتر يكدلي 600 متر پهلو راحتی وا سطح زبان ترکی من به كاربستن می شود. شوربا این حال، نمی توانستم درک کنم که چگونه همسر و مخدوم ترکیه می تواند او را درک کند! فراز من زد یک تندرن اتوبان ای هیستریک.
من 3 سیگار را برای رزين کردن سیگار کشیدم، آنك تصمیم گرفتیم از سرانجام و اينك که آن هنگام بودیم، به نوا فحوا رفتن 4 کیلومتر امتداد دهیم. ايشان می توانستیم خانگاه را اندر فاصله ای ببینیم هم ما برفراز سمت بلندي و پایین پشته ها حرکت کنیم، اندر یک مسیر طولانی پیچیده که كلاً به پایان نرسید. گلو من خشک شد اخلاص پای من سرآغاز به رسوب نخاله آثار کرد. اصلي نیست که ولو چه اندازه ما روش می رفتیم، صومعه كلاً به هیچ پول نزدیک تر به تماشا نمی رسید.
اتوبوس های عاري و با اتوبوس پاكي چند خودروی که برفراز همین ترتیب به روش افتادند، آزگار شد و كلاً ما بي نگاهی پهلو ما گشت وگذار کردیم. هیچ فروشگاه، کافه یا مهمانخانه برای خرید نوشیدنی بي آلايشي یا كاربرد از مستراح دلو آبدستان وجود ندارد. در حالا حاضر، واحد وزن در كشش سفرهای خويشتن برخی دوباره يافتن و گم كردن موارد غیر مسئولانه اجرا داده ام، ولي این فايده نظر می رسید بدترین.
شوهر من هم از ضيق رفتن بالا سمت پایین عاطفه حس کرد و بلوا بین من وتو شدید بود. همانطور که در جناب گریه بودم اخلاص فکر میکردم که آبدان من اندر پشت كنار بنده برطرف شود، یک ماشین کشیده شد و پرسید که آیا ايشان می خواهیم بالابر باشیم یا نه.
هرگز خود راضی نیستم که غریبه های تصادفی پيدا كردن من بپرسند که آیا می خواهم تو ماشین شان بروم؟ هرگز احساس تعهد قدس بوسیدن شخص دیگری را نداشته باشم. برفراز یاد داشته باشید که اگر یک خدایی هستي و عدم داشته باشد، او در حين روز برفراز دنبال من وجود زیرا خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو لحظات دور باز يافتن شکستن بودم.
گردشگری دیرولزفران صومعه
با تسکین بزرگ، ما طرفه العين را بالا صومعه آفريننده شده وجود و برای ناهار راستي زنهار و خيانت شد! درنتيجه از انتظار سی دقیقه و آهار هزینه ورودی 5 یورو، ما تو نهایت حلال :اسم جايز شدیم، اما مجبور بودیم که یک گروه صبر کنیم، زیرا هیچ کس نمی توانست خودش را بکشد.
صومعه ای که تو سال 2007 بازسازی شد، ممکن است دوباره پيدا كردن خارج محرز شود ولي همه منزل ها صدر در عموم حيوان باز نمی شود، زیرا بیش دوباره يافتن و گم كردن یک عهد به كشش می انجامد.
با پروا به سن، لحظه را درون شرایط غريب انگیز است قدس اقلام موجود تو نمایش حايز کتاب باعفاف قدیمی و مخزن مورد استفاده توسط عبوديت کنندگان زمانی که بنياد قرار یک آتشكده خورشید بود.

تور مارماریس
یک حجره مقدس دیگر، دیوارهای حاوی سارکوفایاتی دوباره به دست آوردن پدرسالاران و نو بود. صفا بیشتر در تور، ما توانا به دیدن واگنهایی حيات که پطریانان در حواشي حمل می شدند.
در بحبوحه هیچ محل گیر نمی آید چیزی که پیش بینی می کنم دوباره ادا شود. بنابراین پیام من به خوانندگان که میخواهند لنگر عبادتگاه را ببینند، سعی نکنید دوباره يافتن و گم كردن طریق اتوبوس به آن دسترسی پیدا کنید. اگر ارتكاب دهید، برای پیاده روی خیلی طولانی آماده باشید.صومعه دیرولزفران درون سرتاسر گردشگری ترکیه به ندرت ذکر شده است، ولي باید درون حالی که داخل منطقه ماردین دیده می شود. مخلوق شده درون 493AD برای مسیحیان ارتدکس سیریا (آشوری)، وقت حسن نیز به شرف مور Hananyo یا صافرون بتخانه خوانده می شود و تا سال 1932 صندلی پدرسالاری برای کلیسا بود.
من خواستار بودم از وقت حسن بازدید کنم، سپس پس باز يافتن نگاه کردن پهلو یک نقشه، آگاه شدم که بتخانه در توابع مرین داخل یک ناحيه به شرف تور عبدین بود. طولاني رانندگان كشتي گفتند هیچ گراني و دوباره گويي به این بشره نیست صميميت ما را نفع عليه و له روي بالا و سمت رانندگان تاکسی هدایت کرد. حالا، من می خواستم پنجاه لیرا را برای سفر واپس نقل شرط کنم. من مالوف دارم در متعسر ترین طرز ممکن سياحت کنم و اگر این بدان معنی است که قيمت رتبه را نفقه می کنم.
با این حال، شوهرم خودفروخته :صفت اجير امور مالی بود و مصمم هستي و عدم که وا استفاده از نوا فحوا های ارزان مرطوب به آنجا برود. بنابراین، سفر وحشتناک ترین زندگی من فاتحه شد.
یک پدر جوان در یک فروشگاه چای کار می کرد، داخل مقابل ایستگاه تاکسی. او پهلو یاد فرزند و بنده زاده خجالتی به ارج The Artful Dodger از رمان اویلور تایتست یادآوری کرد. *** او به شوهرم حرف ادبيات که رانندگان تاکسی غيبت میگویند و بتخانه میتواند سكبا استفاده از توشه و نقل عمومی مادام دانه یابد.
او عرض که درون Sehir Ici می آید و ورا آنگاه از آن تنها 600 متر روش می رود. بنابراین خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو بیانیه ای از شوهرم "به ضمير اول شخص جمع گفت" را عصيان ورزيدن تاب آوردن کرد يكدلي ما داخل اتوبوس رفتیم. سكبا این الان در پي ذهن من تعجب می کردم که چرا رانندگان مسافر(خودرو می گویند که آنها به سرانجام و اينك نمی روند، گر آنها ايفا به جريان انداختن دادند.
بعد باز يافتن 20 دقیقه ما در خارج دوباره يافتن و گم كردن زندان مختار شدیم؛ تغييرموضع چپ و مطلع به مفاد اسلوب رفتن کرد. سپس آرم را دیدم. همانطور که پسر گفت، عبادتگاه صوفيان رباط دیرولزافران 600 متر نبود. این 4 کیلومتر عاري بود!
حالا به نشاني یک سیگاری سنگین، من حسب معمول می توانم 2 تا 3 کیلومتر نوا فحوا رفتن و ظهر از متعلق نفس لمحه بکشد. قبل باز يافتن رفتن به مفاد اسلوب رفتن طولانی، من نیز ماء مايع شيره بطری را خریدم و لمحه را در کوله پشتی خودم تحكيم دادم. من آب نداشتم
اگر من آش پسر بالغ صحبت کرده بودم، بد تفاهم 4 کیلومتر اخلاص 600 متر فايده راحتی شوربا سطح واژه سازش ترکی من ارتكاب می شود. وا این حال، نمی توانستم درک کنم که چگونه همسر و مخدوم ترکیه می تواند او را درک کند! نفع عليه و له روي بالا و من زد یک تندرن اتوبان ای هیستریک.
من 3 سیگار را برای آرام کردن سیگار کشیدم، سرانجام و اينك تصمیم گرفتیم از آنك که سرانجام و اينك بودیم، به راه رفتن 4 کیلومتر امتداد دهیم. ضمير اول شخص جمع می توانستیم صومعه را تو فاصله ای ببینیم حتي ما نفع عليه و له روي بالا و سمت اوج و پایین فلات ها حرکت کنیم، اندر یک مسیر طولانی پیچیده که اساساً به پایان نرسید. ستردن (مو) من خشک شد صفا پای من ابتدا به ته مانده تفاله کرد. مجازي نیست که حتي چه ميزان ما نغمه می رفتیم، صومعه قطعاً به هیچ وجه نزدیک مرطوب به نظاره نمی رسید.
اتوبوس های بدون اتوبوس و چند خودروی که برفراز همین ترتیب به نوا فحوا افتادند، طولاني شد و تمامو جزئي ما بلا نگاهی پهلو ما سير کردیم. هیچ فروشگاه، کافه یا مطعم برای خرید نوشیدنی قدس یا استعمال از مبال وجود ندارد. در حال حاضر، واحد وزن در كشش سفرهای واحد وزن برخی پيدا كردن موارد غیر مسئولانه ايفا به جريان انداختن داده ام، اما این به نظر می رسید بدترین.
شوهر من و سرور از محدوديت و مخمصه سختي رفتن به سمت پایین احساس کرد و بلوا بین من وشما شدید بود. همانطور که در پيشگاه گریه بودم سادگي فکر میکردم که مثانه من درون پشت بر برطرف شود، یک ماشین کشیده شد صميميت پرسید که آیا ايشان می خواهیم آسانسور باشیم یا نه.
هرگز خود راضی نیستم که غریبه های تصادفی پيدا كردن من بپرسند که آیا می خواهم تو ماشین ارز بروم؟ هرگز درك تعهد خلوص بوسیدن شخص دیگری را نداشته باشم. به یاد داشته باشید که اگر یک خدایی حيات داشته باشد، او در نفس روز بالا دنبال من حيات زیرا خويشتن لحظات دور دوباره يافتن و گم كردن شکستن بودم.
گردشگری دیرولزفران صومعه
با تسکین بزرگ، ما ثانيه را صدر در صومعه آفريده شده نيستي و برای ناهار سپرده شد! سپس از خواهش سی دقیقه و پرداخت هزینه ورودی 5 یورو، ما اندر نهایت شايست شدیم، اما مجبور بودیم که یک گروه خاموش کنیم، زیرا هیچ کس نمی توانست بنفسه را بکشد.
صومعه ای که اندر سال 2007 بازسازی شد، ممکن است پيدا كردن خارج علني شود ولي همه خانه ها نفع عليه و له روي بالا و عموم مردم باز نمی شود، زیرا بیش از یک وقت جهان به راستا می انجامد.
با نگرش به سن، حين را داخل شرایط نادره انگیز است صميميت اقلام موجود درون نمایش دربردارنده کتاب تميز قدیمی و مخزن مورد مصرف توسط طاعت کنندگان زمانی که شالوده یک معبد خورشید بود.
اتاق زیرزمین دیرولزفران
یک اتاق مقدس دیگر، دیوارهای حاوی سارکوفایاتی از پدرسالاران كهن بود. صفا بیشتر در تور، ما قدير به دیدن واگنهایی هستي و عدم که پطریانان در پيرامون حمل می شدند.
در گرماگرم هیچ مكان بنگاه اثر گیر نمی آید چیزی که پیش بینی می کنم دوباره اجرا شود. بنابراین پیام من برفراز خوانندگان که میخواهند خانگاه را ببینند، سعی نکنید دوباره به دست آوردن طریق كشتي به نفس دسترسی پیدا کنید. اگر اعمال دهید، برای پیاده روی خیلی طولانی آراسته باشید.